Vaasaqua 2017Heeft u hem al vastgelegd in uw agenda, 25 mei 2017 Vaasaqua. Het programma is rond en we beloven u het wordt weer een geweldig feest.
Naast de boekenmarkt, braderie, kunstmarkt, kinderplein, sportplein is er dit jaar ook een streekproducten markt toegevoegd al met al voor ieder wat wils.
Ook de muzikale bijdrage is dit jaar weer ongekend. In de ochtend zal het Vaassens fanfare corps voor de molen van zich laten horen en om 11 uur verwelkomen wij de Reggestadt Muzikanten op het marktplein. Vanaf een uur of 2 zullen de dweilorkesten de Pretband en de Rotdweilers door de menigte lopen om iedereen vermaken met hun feestelijke muziek.
Ook dit jaar hebben we weer gezorgd voor muzikae topacts met de top bands The Euros en Fragment.
Vaasaqua en The Euros zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ze staan garant voor een geweldige show, vol met de allerbeste hits uit het heden en verleden.
Naast the Euros die het marktplein op zijn kop gaan zetten kan Vaassen dit jaar een oude bekende begroeten namelijk Fragment. Met aanstekelijk covers in een eigenwijs Fragment-jasje zet het drietal een geweldige live-act neer.
Al met al wordt Vaasaqua ook dit jaar weer een geweldig familiefeest wat je gewoon niet mag missen.
Onze ambassadeur Sjoukje Dijkstra staat er met onze prachtige producten.
Een extra bron van inkomsten is de opbrengst van de toiletwagen, ter beschikking gesteld door de organisatie van Vaasaqua. Deze zal worden bemand door vrijwilligers van de stichting.
Een vrijwillige bijdrage van € 0,50 zal worden gevraagd van de bezoekers met hoge nood.